Een rondje Engeland
Na een paar jaar op ons lijstje gaan we dit jaar toch ons rondje Engeland doen. We zijn in twee lange stukken naar Falmouth gevaren. Eerst van Oostende naar Cowes, daar twee nachtjes gebleven
daarna van Cowes naar Falmouth.
Beide keren een nachtje door gevaren. Met goede wind en een mooie zeiltocht. Nu blijven we een paar dagen verwaaid liggen. Te veel tegenwind. Dus de rivier de Fal opgevaren. We liggen nu aan een drijvende steiger op de rivier. Heerlijk rustig.
dinsdag 12/5/2026
we zijn een paar mijl verder getrokken en liggen nu beschut in het haventje van Malpas. Hier is een lange steiger verbonden met de oever zonder electriciteit. De wind begint nu op te steken, maar we kunnen wel de wal op om te wandelen. Een paar rustige dagen.

